Mnenje o F46 in F45

Helo,
sicer je post izuzet iz konteksta pogovora na FBju, ampak mogoče komu to osebno mnenje pride prav;

Dobro, potem bom na kratko / hitro opisal model z mojega zornega kota :)
Kot prvo bi omenil, da je avto sam po sebi (Grand Tourer) SUPER, v kolikor ti zadovolji potrebe. Ni ravno klasični BMW, ampak mu jaz pravim kombi. Prostoren je dovolj (seveda je razlika med 5 in 7 sedežnim modelom). V primeru tretje vrste, je prostora zadaj zelo malo in sam dostop je dokaj otežen. Sicer je verjetno mišljeno le kot pomožna vrsta. Seveda se pozna tudi pri prostornini prtljažnika. Izgubi se »dvojno dno«. Sam prtljažnik je seveda precej velik.
V kolikor ima uporabnik ( po mojem mnenju) več kot 170 cm, nujno potrebuje športne sedeže. Podaljšek ( izvlečni del) je več kot dobrodošel. ( Sam imam več kot 180cm in po uri sedenja na »navadni« sedežih, so me začele boleti noge, saj je sedalni del prekratek in noge nimajo opore). Poleg tega, bi priporočal kot dodatno opremo sedežev dokup ledvene opore. Ko si nastaviš sedež, ti bo hrbtenica hvaležna ;)
Osebno me sicer moti, da je vozilo (precej) nepregledno v A stebričku. Dostikrat moraš najprej v križišču pogledati skozi levo steklo vrat in šele nato naprej, saj ti stebriček zastira pogled.
Ne želim biti malenkosten, ampak občasno me malo moti ventilacija vozila, saj je »podhranjena« glede na velikost vozila ( v kolikor je več oseb v vozilu, občasno in seveda glede na vlago zunaj / notri, ne odrosi vsega v istem momentu, ko si to zaželiš.)
Kar se motorja tiče bi raje priporočal 2.0 in ne 1.5l. 1.5l je dokaj prožni motor, vrteti sem ga moral do 3000 rpm ali celo več pri popolnoma vsakodnevni vožnji (je res, da se 3. Cilindri »bolj vrtijo«). Moči je dovolj, do hitrosti cca 100 km/h, nato pa se bolj držiš desnega pasu :) . (Obvozne in hitre ceste mu kar pašejo). Seveda so pri 1.5 nižji stroški cestnine, poraba je navadno nižja, kot pri 2.0 motorju (ni pa nujno! Ko sem šel na morje v Dalmacijo, sem šel raje po stari cesti in poraba je bila cca 4,5l.)
Sama poraba je bila pri mestni vožnji cca 7l.
V kolikor je vgrajen ročni menjalnik pri 1.5l motorju, te bo bolela roka, saj ga moreš non stop prestavljati.
Primerjava z Active Tourerjem 2.0d, avtomatski menjalnik; menjalnik je odličen! Vgrajen je 8 stopenjski menjalnik. Prestavlja lepo in zvezdno. Edina zadeva je, da baje Bmw priporoča servis na cca 150.000 km in strošek kakor vem je precej visok.
Sama poraba se mi je v mesti gibala med 6.5 do 7.5l, izven mestna pa cca od 5 do 6l (odvisno od težke noge).
Seveda se med modeloma najbolj pozna velikost prtljažnega prostora. Vse ostalo, pa je dokaj enako.
Seveda ima model F45, F46 prednji pogon, tako da ni neke zabave, kot pri ostalih »klasičnih« Bmw-jih, ampak kot napisano, ta model ni »pravi BMW«.
Kar se tiče hybrida, pa lahko samo povem, da je zakon avto ;) (seveda se pogovarjamo o kratih vsakodnevnih vožnjah z možnostjo polnjenja.) Vozilo absolutno pride v poštev samo določenim uporabnikom. V poletnem času navadno naredim cca 32km, v zimskem času (odvisno od zunanje temperature) lahko domet pade tudi samo na cca 12km. Prednost vozila je seveda v tem, da si preko tipke izbiraš, ali zadnji pogon (preko elektro motorja), prednji pogon preko motorja, ali v kombinaciji dobiš 4x4. Pri polni bateriji je skupna moč cca 226 hp. Sam elektro motor ima 90hp, motor pa 136 hp. Nekako neko povprečje naj bi bilo cca 150hp. Absolutni minus hybrida je majhna kapaciteta baterija (res škoda, da ni močnejša), ter rezervoar za gorivo, kateri ima samo 36l. Je pa res, da v kolikor imaš res samo štrapace po mestu porabe bencina ni. ( v 15.000 km imam čisto zgolj povprečno porabo pod 3l). Pri hybridu se seveda pozna prtljažni prostor, ter zadnja klop je pomaknjena za nekaj cm bolj naprej in prosti stropu (žal baterija in elektro motorji zasedejo svoj prostor).

Mogoče bi samo še dodal kak nasvet kar se tiče opreme. Ne bi želel izpasti kot nek razvajenec, ampak žarometi morajo biti LED, (seveda je še boljše, če imajo razširjeno funkcijo), super je imeti driving assistant plus, saj s tem pridobiš radarski tempomat (ki je na žalost vezan samo preko kamere in ne deluje zmeraj), ter asistent za zastojih na AC, kjer avto »sam vozi« do 60 km/h. Kot že rečeno, je fino imeti športne sedeže, ledveno oporo in po mojem okusu je gretje volana lep bombonček :) . No, o sami opremi sicer ne bi zgubljal besed saj mora vsak posameznik vedeti, kaj potrebuje, želi itd.

P.S. upam, da sem na kratko dovolj dobro opisal model, v kolikor sem kaj falil, se opravičujem.
P.S. 2, upam, da ta zapis sedaj ni izpadel, kot da z vozilom nisem zadovoljen :) , saj se mi zdi bolj pomembno zapisati stvari ki me motijo, kot da ta zapis izpustim.
LP
Odlicen review 8-)
Super napisano. Vsekakor bo komu od članov in tudi ne-članov napisano prišlo prav. :D 8-)
Oceni temo