PRODAM PO DELIH!
Rust free E36 328i 1991 limuzina

Preden me vecina za jajca obesi naj razjasnim prvo par stvari 😅

Torej... Gre se za rust free e36 328i (v originalu 320i) limuzino letnik 1991. Kot ljubitelj modela e36 sem pred leti kar nekaj casa porabil, da sem nasel rust free e36, 6 cilindrov in z vsaj nekaj opreme. Ker je avto bil kupljen z namenom, da je gušt avto, se je avto rihtal preventivno, ogromno nekih upgrade-ov, ogromno nekega denarja za stvari, ki v vecini sploh niso rabile biti menjane. Enostavno sem hotel da je avto TOP. Ker pa imam OCD sindrom - picajzl, sem seveda vedno iskal kaj nadgradit, kako kaj boljse narest itd., samo da se avto cim bolje pelje. No na koncu sem samega sebe pripeljal "v grob" zaradi tega, vec sem lezal pod avtom kot se vozil, ker avto se je vozil le na soncne dni ter seveda samo cez poletje. In tu se mi je avto zameril (no, v bistvu avto niti ni kriv). Ker sem vlozil ogromno vsoto denarja v avto, itak da tega denarja se zdalec ne bom videl ce ga kompletnega prodam, ker si pa zelim narest cim manjsi minus, gre avto v kose... Ja... V kose... Kar je po eni strani tudi zalostno, ker bom tako dobil vec denarja ven... Nimamo kaj... Mudi se mi ne, v bistvu dlje ko se bo prodajal bodo cene za e36 kose se bolj rastle haha

Moj stari prijatelj Jerry pravi "dober avto se daje v kose, da imas kaj za prodat, ne slab" haha

V glavnem... Rust free (z izjemo majhnega mehurcka na zadnjem levem boku v velikosti 2cm) e36 328i gre v kose. Edina opcija je bi ga kdo zelel v celoti odpeljati zbiram ponudbe do 1. decembra, kar pomeni, da tudi kosi ne bodo sli naprej do takrat. Avto je cel z izjemno izpuha (od kolektorjev naprej) in brez platisc, ki so na sliki. Tisti, ki zdajle me razmislja o 4 mestni stevilki s stevilo 6 ali 5 spredaj naj mi ne trati casa, ker nima pojma kaksen je trg. Ostalo stvar dogovora naprej na ZS.

Motor z menjalnikom je zunaj ker se je pravkar celoten motor ocistil, zamenjala tesnila pokrova ventilov in karterja ter zamenjalni ojnicni lezaji (tu mi je prekipelo in sem rekel da se ne grem vec tega). Ko se je motor ven dajal se je podrl sprednji konec (odbijac, vezna,..). Motor v odlicnem stanju, vse okoli motorja, nosilci, cevi, tesnila, senzorji, objemke, visko, hladilnik,... VSE NOVO (vlozenega 2656€ v motor). Notranjost na novo preoblecena, strop, sedezi, tapete... VSE! Podvozje tudi nov z izjemo parih pus. V glavnem 90% stvari na avtu je NOVIH oz ima prevozenih max. 2000km. Vse to lahko potrdijo tudi racuni. Od avta imam knjigo cca 5cm debelo, polno papirjev, racunov itd.

Oprema...
Sportni sedezi, 18 tipk OBC, 2-conska klima, gretje sedezev, meglenke, naslon za roko, el. sibedah, el. sprednje sipe, vreca za smuci, sencni rolo na zadnji polici, špera, Bilstein B14 gewinde, enomasni vztrajnik 6.1kg,... Verjetno se kaj pozabil...

No pa dejmo se s cenam... Tu se ne mislim kaj prevec pregovarjat, kot ze receno je marsikaj prakticno popolnoma novo. Edina opcija za vecje pregovore je ce boste vzeli vec stvari, drugace ne tratite mojega kot tudi ne svojega casa.

(Ce ne bo sel v celoti je kompleten sistem klime rezerviran)

Komplet Motor M52B28 1900€ (ja, prav ste prebrali)
Sprednje roke z Mayle HD pušam/zglobi 80€
Original luči 40€
Smerniki 20€
Meglenke 20€
Volanska letev 50€
Sprednji most 20€
Sprednji odbijač 20€
Maska 30€
Hauba 40€
Blatniki 30€/kos
Vrata s tesnili in steklom 30€/kos
Ključavnice + ključi 70€
Ogledala 15€/kos
Volan z airbagom 30€
Volanski drog nastavljiv po višini in globini 30€
El. šibedah 50€
Števec 6cyl 70€
Armatura 20€
Potovalni racunalnik 18 tipk 100€
Sovoznikov predal 20€
Tapete in sportni sedeži 700€
Strop z luknjo za sibedah in stebricki 250€
Zadnja polica z rolojem 50€
Naslon za roko 40€
Bencinska pumpa 30€
Prtljažna vrata s polico za orodje 40€
Zadnje luči 30€
Zadnji odbijač 20€
Špera typ 168 3.45 170.000km prevoženih + strongflex puše 450€
Polosovine 168 50€/par
Zadnje camber roke 60€
Zadnje roke 40€
Zadnji most + strongflex puša za diff 50€
Zadnje pesto z ležajem 30€/kos
Sprednje pesto z ležajem 30€/kos
Zavorne čeljusti spredaj+zadaj 40€
Zavore spredaj + zadaj (ATE Power discs + ATE ploscice + ATE pakne ročne + ATE set za ročno (cilinder, vzmeti) prevoženih 2000km 200€
Gewinde Bilstein B14 + Camber in caster nastavljive šalce + ojačitve za vpenjalna mesta 900€
320i papirji + školjka 500€
Menjalnik 50€
Kardan 50€
Enomasni vztrajnik 6,1kg + lamela + košara + potisni ležaj 200€
Razne plastike, gume/tesnila itd. po dogovoru

Slike na linku: