Znamka: BMW
Model: F20 125i
Letnik 1. registracije: 2012
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2012
Barva vozila: Estoril Blue
Tip menjalnika: Ročni
Moč motorja: 218hp/310Nm (280hp/450Nm)
Kilometri: 145.000

Realnost kilometrov: Da

Oprema vozila (seznam):
V opisu

Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Da

Tehnične napake vozila:
V opisu

Vizualne napake vozila:
V opisu

Pretekla omembe vredna popravila:
V opisu

Moj opis vozila:

Kot ze naslov pove... Prodam nekaj, kar se pri nas v Sloveniji ne da prešteti niti na eno roko, F20 125i.

Avto sem kupil lansko leto in me je služil brez najmanjšega problema, naredil sem nekaj več kot 15.000km z njim, BP.

V tem času se je zamenjala zadnja hauba (pikica rje pri zadnjem BMW znakcu, tako da se je uveljavljala garancija na karoserijo (10let)), volanska letev je prav tako letos menjana z novo (vpoklic), optika in pa posodobitev operacijskega sistema iDrive-a, redni servis narejen slaba dva meseca nazaj, 5w40 Liqui Moly in vsi filtri (zračni se je dal športni znamke Pipercross), novi Aerotwin brisalci spradaj in zadaj, spredaj montiran BBK (M sport) kit, komplet nove zavore spredaj, zadaj skupaj s paknami in vodili ročne, zavorna tekočina. Čeljusti so se na novo speskale in pobarvale, zraven pa še sprednji stabilizator, ki je v maski. Nove ledvičke M2 look gloss black, original priložim zraven. Avto sem dal tudi cipirat in je iz 218hp/310Nm dvignjen na 280hp/450Nm ob tem pa odstranjen tudi BMW tovarniška blokada na 250km/h. Prirastek je kar velik in se verjetno sprasujete kaj in kako... Identicen motor je v F3x 328i, ki ima 245hp/350Nm v originalu (pri enici je zgolj programsko zmanjsana moc, verjetno zato da ne hodi v zelje trojki), tako da dejanski prirastek po odstranjeni tovarniski blokadi je 35hp in 100Nm, vse v mejah normale. Avto gre kot sneta sikira po domače povedan, pravi mali "pocket rocket". Tu naj omenim se porabo, ker vas to sigurno tudi zanima... 8-9l/100km imam, nisem najbolj nežen na gasu in 85-90% imam mestne vožnje, smešna poraba... Poraba je računana! Tehnični do 3.10.2021

Torej, zakaj prodaja? Enostavno, ker želim avtomatika, pa tudi malo večji avto, enka je super, opreme ima tudi kar nekaj, no, želim si opreme še veliko več predvsem pa me je minil ročni menjalnik, saj se zadnje čase veliko vozim z avtomatikom. S tem povedanim, naj povdarim, da se mi s prodajo ne mudi, ker kot receno, menjalnik je prakticno ena in edina stvari zaradi katere gre v prodajo.

Da ne bodo samo hvalospevi, je tudi kaksna malenkost sem ter tja, ki je za urediti, no, ali pa tudi ne, odsvisno kako pocajzlasti ste, a da ne bo pomote, to so minimalne zadeve. Za zamenjati je tesnilo med oljnim filtrom in hladilnikom olja (malo je zarošeno) in pa loputa na auspuhu, ker se je odlomila osovinica, iskreno predlagam da se zamenja kar komplet lonec (vsaj tak je bil moj plan), ker je avto res izjemno tih za tako zverinico, itak ima ze v originalu loputo, tako da se lahko lepo naredi na original tipko da je tih in glasen, pa tudi po optimizaciji se prav sliši kako se matra skozi tako ozko cev porivati izpusne pline ker prav močno sika ko ga pohodis do konca. Na žalost nisem prišel do tega, da to storim sam, sem hotel montirati tudi downpipe in bi avto bil že kar konkretno blizu 300hp, a je kar je, zdaj ko sem se odlocil za prodajo tega zagotovo ne bom delal. Je par pikic od kamenčkov na sprednjem odbijacu, res par, ter kaksna praskica se najde, a nic kriticnega.

Oprema... Zdaj iz glave... Poleg tiste klasične/osnovne...:
Original M paket zunanji in notranji
Navigacija (iDrive posodobljen 2020)
Razširjen števec
Športni sedeži iz alkantare
Gretje sedežev
Napihljive bočnice sedežev
Xenon luči
Dnevne LED luči
Klima
Radio CD/Mp3, AUX, USB
Bluetooth
LED luči v notranjosti
LED ambientne luči v notranjosti
LED žarnice v kljukah vrat

Zgodovina avtomobila:
Avto je pri 100.000km pripeljan iz Nemčije, do takrat vse zabeleženo v BMW bazi, od 100.000 do 130.000km (lastnik pred mano, ki ga je tudi uvozil) je avto servisiral 3 leta izven pooblascenega servisa, a so vsi računi in ostale stvari priloženi. Od kar je pri meni (od 130.000km) pa je zopet vse delano na pooblascenem servisu z izjemo zavor, ki sem jim menjal sam. Od kar je pri meni so prav tako čisto vsi računi shranjeni, celo od tankanja. Tako da lahko mirno rečem, da zgodovina avtomobila je transparentna in da kilometri so realni.

Cena? Za začetek jo bom postavil na 17.300€ . Vsekakor ni zadnja in puščam kar nekaj maneverskega prostora, a v debato o ceni se bomo poglabljali ob ogledu.

Možne menjave za F30/31 ali F10/11, pogoj je avtomatik, transparentna zgodovina vozila in čim več opreme, pri F10/11 so pogoj tudi comfortni sedezi, pri petici max 200.000km pri trojki max 150.000km. Motor mora biti NUJNO najmanj 2.0d 190hp.

Tako da razni avti s halogenkami, klopcami, itd odpadejo, mi prosim sploh ne nudit.

Ob doplačilu dodam še letos kupljena Japan Racing JR-25 Silver platišča z novimi gumami Goodyear Eagle F1 Assy5 v 18 col.

Cena: 17,300€

Kontakt: 040 644 645

Priponke