Predelava na 18button OBC (velik BC - E36)

Zbirka tem z navodili za takšna in drugačna opravila.
Postopek vgradnje velikega potovalnega računalnika na E36.

Za izvedbo potrebujemo:
- Velik BC
- BC obvolansko ročko (lahko tudi brez tega)
- Zunanji temperaturni senzor (v primeru, da imamo v avtu samo analogno uro)
- Gong (lahko tudi brez tega)
- Črni konektor z pini ( X1070 - priložen ob OBCju)
- Bel konektor z pini ( X1071 - priložen ob OBCju)

Najlažje je, če dobite črn in bel konektor že narejen in na njih nekaj cm žic.
s-l300.jpg
Orodje:
- Ploščati izvijač
- Klešče kombinirke
- Krimp klešče
- Set torx vijakov
- Gedoro 16 z dolgim nastavkom
- Hitre spojke

1. korak
Odklopimo napajanje, da ob morebitnem kratkem stiku ne skurimo kakšnega od modulov

2. korak
Odstranimo predalček z analogno uro oz manjši boardcomputer katerege imamo vgrajenega. Ker je pritrjeno samo s sponkami/klipsnami je enostavno za demontažo. Lahko z rahlo silo potegnemo ali pa z ploščatim izvijačem ali še boljše z plastičnim pajserjem potegnemo ven.
Druga možnost se skriva v spodnem predalčku. S prstom poiščemo luknjo in potisnemo uro oz. stari BC ven.
removeobc.jpg
hole.jpg
3. korak
Odstranitev števca. Nekateri imajo v opremi pomik volana gor/dol, zato lahko volan pomaknejo v končno spodnjo lego in tako dostopajo do števca. Večina jih nima te opreme, zato priporočam odstranitev airbaga (zadaj sta dva torx vijaka M6) in samega volana (Vijak M14). Pod volanom je še kabel za airbag in hupo, tega seveda odklopimo pred demontažo volana, da ga ne poškodujemo. Števec ima na zgornji strani dva torx vijaka (ST4,2), katera odvijemo in po tem lahko števec potegnemo ven. Zadaj odklopimo vse konektorje. Mi potrebujemo bel konektor X16 in moder konektor X17.
Capture5.PNG
4. korak
Priklapljanje konektorjev. Shemo sem našel na internetu, pravtako sem na internetu našel spisek kam gre kateri pin/žica. Ker so za števcem že narejeni konektorji, jih nisem razdiral ampak sem uporabil hitre spojke.
PL_portal_list_230x180.png
diagram.jpg
Black Harness (X1070):

Pin 1: Not Relevant
Pin 2: Not Relevant
Pin 3: Not Relevant
Pin 4: Not Relevant
Pin 5: Not Relevant
Pin 6: (blue/brown/yellow) Goes to ----------------------> Pin 26 of X17
Pin 7: Not Relevant
Pin 8: Not Relevant
Pin 9: (green/blue) Goes to ----------------------> Pin 4 of X17
Pin 10: (blue/white) Goes to ----------------------> Gong (blue/white)
Pin 11: (red/white) Goes to ----------------------> Gong (red/white)
Pin 12: (brown/grey) Goes to ----------------------> Temp Sensor
Pin 13: (black/white) Goes to ----------------------> Pin 2 of X17
Pin 14: (violet/white) Goes to ----------------------> violet white wire under steering wheel (pic included later)
Pin 15: (blue/violet/white) Goes to ----------------------> Pin 24 of X17
Pin 16: (grey/red) Goes to ----------------------> Old clock (also grey/red)
Pin 17: (brown) Goes to ----------------------> Old Clock (also brown)
Pin 18: (red/yellow) Goes to ----------------------> Old Clock (also red/yellow)


White Harness (X1071):

Pin 1: (black/green) Goes to ----------------------> Pin 15 of EWS Unit
Pin 2: (purple/green) Not Relevant
Pin 3: (black/blue) Not Relevant
Pin 4: (brown/red) Goes to ----------------------> OBC Stalk (yellow/red wire)
Pin 5: (white/violet) Goes to ----------------------> Pin 12 of X16
Pin 6: (white/black) Goes to ----------------------> Pin 21 of X16
Pin 7: (white/yellow) Goes to ----------------------> Pin 11 of X16
Pin 8: (red/yellow) Goes to ----------------------> Pin 18 of X1070
Pin 9: (white/grey) Goes to ----------------------> Pin 10 of X17
Pin 10: Not Relevant
Pin 11: Not Relevant
Pin 12: Not Relevant
Pin 13: (brown) Goes to ----------------------> Pin 17 of X1070
Pin 14: Not Relevant
Pin 15: Not Relevant
Pin 16: Not Relevant
Pin 17: Not Relevant
Pin 18: Not Relevant


Po končani vezavi se zna narediti, da vam na BCju ven vrže napako "Check control inactive". To je zato, ker vozilo nima v originalu potegnjenih žic za prepoznavanje pregorele žarnice, merjenje nivoja tekočin itd..
Capture2.PNG
To lahko izklopimo z enostavnim programom, ki ga vnesemo v BC.

1. Držimo tipki 1000 in 10 za vstop v skriti meni
2. Ko se pokaže TEST vnesite št. 11 in pritisnite SET/RES
3. Prikazati se nam mora EINHEIT 1: ##
4. EINHEIT vrednost spremenite na 75 z gumboma 10 in 1
5. Pritisnite SET/RES
6. Prestavite na EINHEIT 2: ## z gumboma 1000 in 100
7. EINHEIT 2 spremenite na vrednost FF s pomočjo gumbov 10 in 1.
8. Pritisnite tipko SET/RES in napaka se mora izbrisati

Ob pritisku tipke Check je najprej kontrola displaya, potem se pa display ugasne in ne kaže več napake
Capture3.PNG
Capture4.PNG
To je to. Upam, da komu pomagam pri upgrade-u 8-)
Hey,
Hvala za vodič, končno si mi dal motivacijo, da tole not zmontiram :D
IMG_20180923_204036640.jpg


PS:
Pin 14 pri X1070, piše, da gre na vijolično žičko, slike pa nisi priložil. Kot sva z kolegom ugibala, je edina vijolicna žička ki gre iz ključavnice, v mojem primeru je še imela konektor ki je prosto visel nepriklopljen..
Si potem vse rešil?

Evo tukaj je ta belo/vijolična žica.
80A77E90-3F32-4FC8-96DD-7B736961248B.jpeg
Če ti dela vse, potem si pravilno zvezal. Lahko pa vseeno preveriš.
Me pa veseli, da komu pride prav tak DIY :D
Se kar nisem uredil skritega menija :lol: :oops:
Sani napisal/-a:
24 Sep 2018, 18:56
Se kar nisem uredil skritega menija :lol: :oops:
Nevem kaj čakaš. :roll:
Še v slovenščini imaš zdaj :lol:
Oceni temo