2000 E46 320i touring

Tako, predstavljam vam še en moj projekt, gre se za 2000 E46 320i touring.
Zakaj sem se odločil za nakup takega avta, ker je skoraj rust free, nekaj pikic rje, to je pa to. Na avtu vse deluje in je nadpovprečno ohranjen. Pri nakupu pa je vplivalo tudi dejstvo, da sta bila prejšna lastnika moj oče in moj brat, kateri je rojen na isti datum istega leta kot je bil izdelan avto, pa še kratice njegovega imena v VIN številki se ujemata. 8-) :lol: :lol:

Zgodovina vozila je znana, večinoma servisiran na pooblaščenem servisu kar dokazujejo računi in podobne stvari.
Kar se bo delalo na avtu bom objavljal sproti in poskusil čim več slikovno dokumentirat. Avto bo deležen podobne obnove podvozja kot je bila E36, ampak pri tem avtu imam plan najprej narediti swap, potem obnoviti oz. izboljšati pogonski sklop, šele potem se bom lotil menjave podvozja in poly puš 8-) :D

Seznam opreme po VIN številki:
S785A White direction indicator lights
S411A Window liftselectricfrontrear
S431A Interior mirror with automaticdip
S473A Armrest front
S488A Lumbar support driver and passenger
S662A Radio BMW Business CD
S534A Automatic air conditioning
S520A Fog lights
S548A Kilometercalibrated speedometer
S550A Onboard computer
S256A SportMF steering wheelcruise control
S286A BMW LA wheel BMW Styling
S302A Alarm system
S386A Roof railing
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S877A Delete crosspattern operation
S884A Onboard literature Italian
S832A Battery in luggage compartment
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL
S928A Tire control

In še nekaj slik za začetek 8-)
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.JPG
Da na hitro malo osvežim temo in napišem kaj se dogaja z avtom. 8-)
Avto je zadnji teden parkiran v garaži, delajo se predvsem dodelave na motorju.
Stari M52tub20 motor bo oz. je zamenjal obnovljen M52tub28 motor z portano in popolnoma obnovljeno glavo. :)
Ker pa mi te stvari niso bile dovolj in ker je motor ravno podrt in ni nič dodatnega dela če se še kakšna stvar zamenja, sem si omislil še večji pretočnejši sesalni kolektor iz M54B30 motorja, sesalno odmično gred od M54B30 motorja, da bo motorju dovajala več zraka, za konec pa še športni izpušni kolektor Schmiedmann brez katalizatorjev in pretočnejši inox izpušni sistem z športnimi lonci. :D :D :D

Da pa bo motor res sestavljen tako kot treba in ne bo poporodnih težav, se bo zamenjalo še veliko drugih stvari. Termostat, vodna pumpa, napenjalec jermena, oba jermena, cevi vode, vžigalne svečke, gumi koleno sesalnega zraka, vsa tesnila, vsi filtri itd itd... Nekaj delov je naročenih original, nekaj pa aftermarket, ampak še vseeno priznane premium znamke.

In pa še nekaj slikc, več pa sledi v prihodnjih dneh :D

Primerjava sesalnih kolektorjev B28 vs. B30 (sliki sta pobrani iz googla)
IMG_6816.JPG
IMG_6805.JPG
Izpušni kolektor Schmiedmann in inox izpušni sistem
IMG_7135.jpg
IMG_7139.jpg
IMG_6984.JPG
IMG_6985.JPG
Updejt 8-) 8-)

FE517E9A-693A-4793-926C-FDA61CE5EC36.jpeg
33706C9B-EF2F-432E-9300-DFD67F85B5DA.jpeg
Tako :!: :!:
Motor je v vozilu. Težav po montaži zaenkrat ni, upam, da tako tudi ostane. ;)
Narejenih je že prvih nekaj kilometrov. Ker še čakam mapiran računalnik za vse moje modifikacije, se avto trenutno vozi na 2.0i računalniku. Mapiran računalnik pričakujem v naslednih dneh :twisted: :twisted:

Ena slikca izpušnega lonca na avtu in link do posnetka z zvokom izpuha 8-)

https://www.instagram.com/p/BuW4MhZhPBl/

Iskreno, meni se zvok zelo dopade, ni preglasen in ni pretih, za moje pojme, ravno prav :D :D

53089517_255600455349804_4021133418296246272_n.jpg
Z avtomobilom sem naredil že kar nekaj kilometrov in razlika napram 2.0i je wooow. 8-) 8-)
Vozil sem že M52B28 z enojnim vanosom, ampak ta motor lahko rečem, da je še boljši :twisted: :twisted:
Zvok je pa športno diskreten-nemoteč, meni zelo všeč :D

post-16794-0-55309000-1552385726.jpeg

Prejšni teden sem bil na homologaciji podvozja (gewind) in izpuha. Tam so vse poslikali, vzeli vse papirje, zdaj pa čakam na klic, da grem lahko po homologacijski kartonček katerega sem pustil pri njih. ;)

Seveda pa večino projektov negre brez težav in tudi ta ni šel, električni ventilator hladilnika vode se je odločil prekiniti sodelovanje z hladilnim sistemom, zato je bil kriv za pregrevanje motorja. :evil: :evil:
Na srečo motor nima nobenih posledic, saj sem pravi čas opazil dvig temperature vode in ukrepal. :? :?

Nov ventilator je že naročen, avto pa medtem pridno počiva in čaka na nove kilometre. :ugeek:
Ker je motor na novo sestavljen, bom v kratkem naročil tudi servisni material, da se po prvih 1000 prevoženih kilometrih menja olje v motorju. Odločam se med Motulom in Liqui Molyem viskoznosti 10W-40. Več pa sledi v naslednjih dneh, mogoče priložim spet kakšen link z posnetkom. 8-) :P
Spodaj je pa še nekaj slik :D :D

DSCN1973.JPG
DSCN1965.JPG
DSCN1958.JPG
DSCN1972.JPG
DSCN1975.JPG
DSCN1976.JPG
DSCN1977.JPG
Tole je pa brutalka. Dober projekt.
Hvala :D 8-) 8-)
Olje je kupljeno. 8-)
Odločil sem se za Liqui Moly 10w-40. :twisted:

44193340-90BC-4100-A232-9C8D4B874F82.jpeg
Zakaj 10w-40 in ne 5w-30 kot je predvideno? Zato ker so poleti temperature ozračja višje in se zaradi tega posledično bolj segreva tudi motorno olje. Gledal sem tudi na moj način vožnje, zato sem se odločil za 10w-40 viskoznost olja.
Na kratko, 10w-40 bolj ščiti motor pri visokih temperaturah kot pa predvideno 5w-30 olje. :mrgreen:

Zdaj čakam še ventilator hladilnika vode, filter olja in še nekaj ostalih delov katere bom zamenjal pred "sezono".

Nekaj me tudi prijema, da bi presedlal na večje diske, in sicer spredaj iz 286mm na 325mm in zadaj iz 276mm na 320mm. Mislim, da bi bil to zelo dober upgrade kateri se bo po vsej verjetnosti uresničil :twisted: :twisted: :twisted:
Ventilator hladilnika vode zamenjan 8-) 8-)
Avto sem zapeljal en krog po mestu, ga parkiral in pustil laufati cca pol ure. Temperatura vode stoji, ventilator se pa tudi sliši ko se vklopi.
Več pa v naslednjih dneh :D
Video pospeševanja 8-) 8-)

Oceni temo