E36 320i 1994

Zdravo,

Predstavil vam bom svoj avto. Prijatelji ga kličejo Oskar :D
V lasti ga imam od leta 2013. Ima 280.000km prevoženih. V tem času se je kar nekaj vložilo v njega:
IMG_20170807_141402172.jpg
IMG_20170808_144202585.jpg
IMG_20170716_153432250_HDR.jpg
IMG_20171105_182238118.jpg
received_1623397184392482.jpeg
IMG_20171130_120326338.jpg
orca-image-1506261474794.jpg_1506261475371.jpeg
Kupil sem ga zelenega (bostongrun) za 400€. Po enem letu mu je šlo tesnilo glave, istočasno smo z prijatli porihtali rjo ter ga prebarvari. V belo, ker je orginal zelena ful draga, ter z belo je veliko manj komplikacij. Finančni časi so pa tudi bili obupno slabi.

Še nekaj slik kako je zgledal prvi dan:
2015-02-23 09.33.22.jpg
2015-02-23 09.36.32.jpg
Potem pa še kako je potekala obnova:
2016-01-30 18.13.58.jpg
2016-02-26 22.52.55.jpg
IMAG2408.jpg
IMAG2441.jpg
Od obnove je 2 leti, ter 30.000km.

To je to z moje strani :D Za vsa dodatna vprašanja sem odprt.
Koliko te je kostala obnova motorja? Kako to da se v tistem trenutku nisi odlocil za swap?

Zgleda kul starina :mrgreen:
Ker tisti čas ni blo dobiti 2.0 motorja, nisem pa hotel se igrat pa riskirt devat noter močnejšega.
Pa naploh nebi delal swap, pri 25letih je pač tesnilo glave nekak pričakovan strošek pa se mi zdi, da če dam rabljen motor prek se lahko hitro zgodi, da bo tam tudi spustlo.

Obnova motorja je stala okrog 200€
tu je vsteto tesnilo glave, sraufi glave, tefloni, razna tesnila, ravnanje/brusenje glave.
Najbolj mi sedejo letna platišča ;) ki pa jih še nisem videl zmontiranih za letošnjo sezono ? :?
So že gor :)
IMG_20180424_130630762.jpg
Ta vikend sem montiral gewinde. :D
2 tedna nazaj mi je spusto sprednji levi amortizer. Pri gmt so imeli m-tehnic sprednje za 200€ (monroe), pa sem rajši dal 40€ zraven pa kar vse komplet zamenjal, pa ga še naknadno malo spusto dol :)
Hvala bogu, da sem naročil vse nove, ker ko sem odmontiral zadnje je bilo kar očitno, da so jim bili šteti dnevi..
Edino malo mi je žal, da sem moral sprednje ležaje dati stare, ker nisem vedel da ni v kompletu
MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1528475311986.jpg_1528475313546.jpeg
IMG_20180609_123532920_HDR.jpg
Kaj so to? TA Technix?

Zadaj ga se malo spusti, po sliki sodec, bi rekel, da je kar dosti na nos avto :?:

Skoda, ker nisi komplet menjal ja. Si mogoce ojacal se sasijo na vpetjih? Cenovno noben velik denar, pa ojacano bo :) prakticno gre le za "podlozke" in ne rabis niti variti ni nic :)
JOM, blueline. Vem ja previsok je zadaj, ko sem montiral sem spredaj in zadaj oboje nastavil nekje na sredino, in je zadaj to očitno preveč, moram en dan spustit.
Spredaj že imam ojačitev, tisto prečko, ki gre od šalčk čez motor, zadaj pa ne, sem pa že slišal za to zadev, bi skoraj moral nabavit glede na to, da rado trga ven celo zadevo
Jaz sem pri svojem vzel originalne M3 plate, ki se jih da med salcko amortizerja in karoserijo spredaj in pa na vpetjih mosta zadaj. Prek ebaya sem pa narocil custom plate zadnje za na vpetje amortizerjev, saj so debelejsi, pa tudi cenejsi :mrgreen:

Ojacitve bom dal se na vpetje zadnjih spodnjih rok potem je pa to to kar se ojacitev tice :)

Tiste puse na zgornji roki pa kar zamenjaj, se na videu lepo vidi da so zanic :)
Naslednji projekt imam vzet iz drugega avta komplet zaden most, speskat in vse nove puše :)
Najbrž bo to kar drugo leto, ker letos finance tega ne dopuščajo :D

Za ploščice pa tudi naročim, nočem, da mi kaj vtrga ...
Oceni temo