No pa da še jaz predstavim svojega prvega 4-cilindraša
Ko se je moja 6-cilinderska starina odpravljala na zimsko spanje nikakor nisem mogel najti kolikor toliko OK bavarca, tako da sem vecino zime bil primoran voziti (prav tako mojega prvega) FWD, in to VW! Na netu se je pojavila tale starinica, katerega mi je pokazal @Kocka, saj ga jaz nisem opazil. Pri nakupu sem imel vec srece kot pameti, saj je avtomobil prakticno bil 2x zaaran in je kupec na koncu odnehal (cudno vse skupaj v glavnem). Tako sem letel v Koper ponj, se izkazal za super avtek ter ga pripeljal v slano in hladnejšo Ljubljano
Gre se za e36 318i z M40 motorjem iz leta 1992. Avto je praktično brez vsakrsne opreme z izjemo sibedaha, pa se ta je rocni . Ga pa krasi nekaj drugega... Avtomobil je kupljen od prvega lastnika (oz drugega, oce ga je podaril hcerki, od katere sem ga kupil jaz), z 228.000km, racuncki s pooblascenih servisov in pa avto vozen prakticno samo po Kopru, kar z drugimi besedami pomeni to, da je avto brez pikice rje!
Primorsko sonce pa je naredilo svoje, nekaj preparelih gumic, zbledelih plastik in lak se na parih delih lusci na haubi, nic kriticnega v glavnem Voznikov sedez je bil strgan, zato sem jih zamenjal kar za tiste iz e46 (imel jih na lagerju v garazi, pa se srauf na srauf so ). Gume so bile letne, seveda, a stare skoraj 10 let in vse popokane na robovih, tako da sem tudi te zamenjal in se avto sedaj vozi na alu platiscih jeklenega izgleda in Conti TS850 gumah. Povešen je tudi strop ter vratne tapete, a to me za zdaj se ne moti in bo urejeno, ko bo cas in nekaj denarja za stran vrzt
Overall, super avtocek, ki rabi nekaj pozornosti, da se odpravijo vizualne napakice, saj je mehansko bp, mlincek pa tudi dela kot svicarska ura tudi zimske radosti sva imela, ceprav sem ze mislil, da bom prvic zimo prezivel brez RWD in radosti na snegu, a se je na koncu izkazalo, da sem ravno letos se najvec zabave imel Avto imam namen ohranit v originalnem stanju, z izjemo gewind, pa se to nisem siguren (ko bodo amortizerji fuc) in swap na 320i zavore (ko bodo trenutne fuc), saj jih imam na lagerju. Ter seveda ob neki priliki v prihodnosti še neka lepa lita platisca.
Type Code CA31
E Series E36 (4)
Series 3
Type LIM
Model 318I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M40
Displacement 1.80
Power 83
Drive HECK
Transmission MECH
Colour LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Upholstery (0465)
Prod. Date 1992-06-19
S210A Dynamic stability control
S320A Deleted, model lettering
S400A Slide/tilt sunroof, manual
S428A Warning triangle and first aid kit
S510A Headlight aim control
S848A Extended wiring harness
Ko se je moja 6-cilinderska starina odpravljala na zimsko spanje nikakor nisem mogel najti kolikor toliko OK bavarca, tako da sem vecino zime bil primoran voziti (prav tako mojega prvega) FWD, in to VW! Na netu se je pojavila tale starinica, katerega mi je pokazal @Kocka, saj ga jaz nisem opazil. Pri nakupu sem imel vec srece kot pameti, saj je avtomobil prakticno bil 2x zaaran in je kupec na koncu odnehal (cudno vse skupaj v glavnem). Tako sem letel v Koper ponj, se izkazal za super avtek ter ga pripeljal v slano in hladnejšo Ljubljano
Gre se za e36 318i z M40 motorjem iz leta 1992. Avto je praktično brez vsakrsne opreme z izjemo sibedaha, pa se ta je rocni . Ga pa krasi nekaj drugega... Avtomobil je kupljen od prvega lastnika (oz drugega, oce ga je podaril hcerki, od katere sem ga kupil jaz), z 228.000km, racuncki s pooblascenih servisov in pa avto vozen prakticno samo po Kopru, kar z drugimi besedami pomeni to, da je avto brez pikice rje!
Primorsko sonce pa je naredilo svoje, nekaj preparelih gumic, zbledelih plastik in lak se na parih delih lusci na haubi, nic kriticnega v glavnem Voznikov sedez je bil strgan, zato sem jih zamenjal kar za tiste iz e46 (imel jih na lagerju v garazi, pa se srauf na srauf so ). Gume so bile letne, seveda, a stare skoraj 10 let in vse popokane na robovih, tako da sem tudi te zamenjal in se avto sedaj vozi na alu platiscih jeklenega izgleda in Conti TS850 gumah. Povešen je tudi strop ter vratne tapete, a to me za zdaj se ne moti in bo urejeno, ko bo cas in nekaj denarja za stran vrzt
Overall, super avtocek, ki rabi nekaj pozornosti, da se odpravijo vizualne napakice, saj je mehansko bp, mlincek pa tudi dela kot svicarska ura tudi zimske radosti sva imela, ceprav sem ze mislil, da bom prvic zimo prezivel brez RWD in radosti na snegu, a se je na koncu izkazalo, da sem ravno letos se najvec zabave imel Avto imam namen ohranit v originalnem stanju, z izjemo gewind, pa se to nisem siguren (ko bodo amortizerji fuc) in swap na 320i zavore (ko bodo trenutne fuc), saj jih imam na lagerju. Ter seveda ob neki priliki v prihodnosti še neka lepa lita platisca.
Type Code CA31
E Series E36 (4)
Series 3
Type LIM
Model 318I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M40
Displacement 1.80
Power 83
Drive HECK
Transmission MECH
Colour LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Upholstery (0465)
Prod. Date 1992-06-19
S210A Dynamic stability control
S320A Deleted, model lettering
S400A Slide/tilt sunroof, manual
S428A Warning triangle and first aid kit
S510A Headlight aim control
S848A Extended wiring harness